Fragt og levering

Når du handler vin hos BayVine.dk, skal du blot koncentrere dig om at finde en eller flere gode vine - så sørger vi for at du får en god oplevelse.

Du får selvfølgelig fri fragt (PostNord & GLS), når du blot handler for mere end 6 stk. vin  Handler du for mindre koster det kun 39,00 kr. at få dine varer leveret.

Det rent praktiske vedr. levering

Hos BayVine.dk har du mulighed for at afhente dine varer på vores adresse i Aabenraa, eller få varen tilsendt med pakkepost til en dansk adresse.

Dag-til-dag levering alle hverdage

Vi tilbyder levering inden for 2-5 dage med Post Nord eller GLS.

Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice, hvis du har spørgsmål til leveringstidspunkt og om din forsendelse kan nå at komme frem inden en specifik dato. Vores kundeservice kan kontaktes på telefon 61274402 og på info@bayvine.dk.

Hvornår finder leveringen sted?

Levering af dine varer anses for sket, når du har fået varen udleveret. Er du ikke hjemme, anses levering for sket efter at fragtmanden eller Post Nord har stillet varen på det af dig anviste sted.

Varen leveres i dette tilfælde uden kvittering, og du bærer selv ansvaret for varen. Varen leveres til din hoveddør med Post Nord - også i etageejendomme, hvis adgang til opgangen er muligt (hvilket det er i langt de fleste tilfælde for Post Nord). Kan Post Nord ikke få adgang til din opgang, vil du blive kontaktet med henblik på genlevering dagen efter eller efter nærmere aftale.

Både privat og erhverv

GLS og Post Nord Service Logistik leverer både til privatadresser og erhvervsadresser.

I vores checkout på hjemmesiden, bedes du tage stilling til, hvor GLS eller Post Nord må stille din forsendelse, såfremt der ikke er nogen hjemme. Det er det man kalder for Flexlevering. Det kan fx være i carporten, omme bag skuret, på terrassen, i receptionen på din arbejdsplads etc.